RSS

Poezia de dimineata

20 Dec

 dialoguri cu îngeri

desenează un triunghi
şi vei avea acoperişul unei case
desenează un arc de cerc
şi vei avea inima unei păduri
dar eu nu stiu să desenez, îmi spuse îngerul
eu ştiu doar să zbor să veghez
să dialoghez cu tine la nesfârşit
atunci desenează un pătrat
şi vei avea o aparenţă
o iluzie sau poate iţi iese o icoană în ulei
dar eu nu ştiu să desenez, îmi spuse îngerul
eu ştiu doar să visez
să intru în visul tău
ca într-o rugăciune uitată
ştiu să dezbrac pământul cu pleoape adânci
să-l desfrunzesc să-l dezrădăcinez
ca un animal lasciv în iarbă orbit de tentaţii
dar nu ştiu să desenez ceea ce vrei tu
un amurg încordat în voluptăţi de înger
o insomnie de iarnă cu cearcăne vineţii
de prea mult somn
crede-mă nu ştiu să desenez, îmi spuse îngerul
am încercat de nenumărate ori
dar nu nu eu nu ştiu să desenez
eu ştiu să cresc din tulpina ta nesfârşită
infinit să cresc
să cresc apoi să descresc
până la dimensiunea unei mâini
mâini uriaşe înflorind
sub aceste ziduri plutitoare
înflorind în articulaţii siluete de plasmă
într-un marsupiu creierul meu sângerând
o duhoare neîncăpătoare şi rece
bine te înţeleg nu ştii să desenezi
dar daca eu te voi desena înspăimântător de frumos
alegoric într-un vitraliu
oare te vei ruga pentru mine?

de Sorin Lucaci

 
Leave a comment

Posted by on December 20, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
