RSS

Poezia de dimineata

19 Dec

singurătate cu mansardă şi foişor

dacă în singurătate aş locui
ca într-o peşteră cu mansardă şi foişor
şi grătar unde ar sfârâi hălcile de carne
cu nervii întinşi la maxim
cum întinzi graţioasă rufele la uscat
ar fi mai bine mult mai bine
decât camera obscură din inima ta
îngheţată nedisimulată
cu timpul dilatându-se spre o margine
neştiută necuprinsă cu mult mai mare
ochii străini fără culoare
bântuind recifuri de corali în retragere
de ce tremurul vocii tale în spargere
îmi sperie nemişcarea
îmi sperie umbra
mă face să scot din gura mea amară
flori de măr împreunate
ţâşnite parcă dintr-un univers al plantelor
dacă în singurătate aş locui
ţi-aş cere să mă închizi în tine
dă-mi hârtie şi ceva de scris
şi lasă-mă
lasă-mă să mor încet

de Sorin Lucaci

 
Leave a comment

Posted by on December 19, 2012 in Poezie

 

Leave a Reply

 
