RSS

Poezia de dimineata

17 Dec

lecţie de anatomie

haideţi să anesteziem poemul
îi spuneam anestezistului din rezerva 4 a unui spital judeţean
apoi să-l disecăm pe burtă pe coaste pe piept
să-i scoatem organele să jucăm maţele încurcate
să-l expunem ca obiect de studiu în laboratoarele de biologie
să-i extragem creierul
să-i amputăm braţele picioarele
să nu vadă nimic din tot ce se petrece în jurul lui
să nu simtă nimic
oameni buni dar tot ce se petrece în jurul lui este adevărat, vă spun
absolut tot până în cele mai mici detalii
îngerul moartea poetul iubita şi toate celelalte personaje
nu-l vor mai putea salva
va deveni pradă uşoară realităţii care-l va ademeni pe străzi lăturalnice
ca o prostituată din ghetourile indigene
în mijlocul gunoaielor poemul va înflori ca o păpădie firească
nu-mi place să joc rolul victimei, ţipa poemul în cămaşa de forţă
pe holurile unui spital judeţean
vreau să ies
nu auziti? nu-mi place să joc rolul victimei
nu-mi place să joc rolul victimei
nu-mi place să joc
nu-mi

de Sorin Lucaci

 
Leave a comment

Posted by on December 17, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
