RSS

Poezia de dimineata

16 Dec

aşteptând ghilotina cu miros de scorţişoară

am un chef nebun de scris în seara asta
am consumat topuri întregi de hârtie
tone de hârtie
motiv pentru care sunt tras la raspundere de toate organizaţiile ecologiste
deşeuri de hârtie mai mult sau mai puţin reciclabile
şi cum nu mai am pe ce să scriu
mă dezbrac şi scriu pe corpul gol cu majuscule VIVE LE ROY
aşteptând ghilotina cu miros de scorţişoară
să-mi decapiteze rămăşitele zilei
scriu un aşa zis poem pe piept
apoi unul pe genunchi
unul în palmă
altul pe coapse şi unul pe glezna luxată
apoi umplu tavanul dormitorului cu poeme viu colorate
precum decorararea pereţilor din capela sixtină
tapetez micuţa garsonieră
baia de serviciu a vecinului de palier
bucătăria scara subsolul blocului
şi cum nu mă pot opri ies în stradă
încep să scriu pe ziduri pe blocuri
pe vitrinele magazinelor
scriu pe scoarţa copacilor cu sevă
pe asfaltul străzilor
pe băncuţele din parcuri
scriu până la epuizare şi adorm într-un târziu
cu ţeasta pe caldarâm

de Sorin Lucaci

 
Leave a comment

Posted by on December 16, 2012 in Poezie

 

Leave a Reply

 
