RSS

Primaria Bucuresti

11 Dec

Zilele acestea am fost nevoit sa merg la primaria Bucuresti pentru a face rost de o aprobare. Trecand peste faptul ca primaria m-a trimis la administratia strazilor spunand ca nu este de competenta ei ca mai apoi cei de la administratia strazilor sa-si decline si ei competenta trimitandu-ma inapoi la primarie, am ajuns luni dimineata la minunatul sediu de pe splai. Din povestile prietenilor aflasem ca trebuie sa ai o tona de rabdare si de nervi atunci cand vrei sa obtii ceva de la primarie. Dar eu, intocmai ca Toma necredinciosul am luat in deradere sfaturile lor. Si iata-ma la ora 9 punct in primarie cerand sa discut cu persoana abilitata sa rezolve situatia. Si evident ca mi s-a spus sa astept. Si dai si asteapta aproximativ trei ore pana am reusit sa ma vad cu persoana respectiva. Totul a durat mai putin de un minut, respectivul cerandu-si scuze ca este ocupat dar ca a doua zi va rezolva problema. Imbarbatat de optimism ma si gandeam cum o sa le dau peste nas prietenilor cand ma voi intalnii cu ei. “Vezi domne ca se poate rezolva!” Dar ce sa vezi. A doua zi m-am infiintat la primarie si mi s-a spus sa iau un loc si sa astept. Si dai si asteapta de la ora 8.30 pana la ora 15.30 cand alt domn a binevoit sa ma primeasca si sa ma anunte ca din pacate a picat totul. Apai sa nu-ti vina sa te detonezi in preafrumoasa cladire? Sa nu ii injuri pe toti cu birocratia lor? Sa nu le umplii frigiderele de carne?(scuzati expresia dar nu m-am putut abtine). Doua zile pierdute pe scaunele primariei. Doua zile in care puteam sa rezolv o sumedenie de treburi, doua zile in care am pierdut bani. Sunt din ce in ce mai dezamagit de capitala asta in care traim si in care daca nu ai o pila nu se rezolva nimic.

 
Leave a comment

Posted by on December 11, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
