RSS

Bistrita

27 Nov

Am avut onoarea sa fim invitati de catre oamenii de la Centrul Cultural Municipal “George Cosbuc” Bistrita la evenimentul lor Festivalul National de Teatru Profesionist “Liviu Rebreanu”. Aici am dat peste oameni inimosi care chiar pun pasiune in ceea ce fac. Si va spun ca nu este usor sa aduci pe scena centrului cultural teatre din Cluj, Bacau, Turda si Constanta. Si nu numai atat. In foaierul centrului cultural s-a regasit si un mic dar frumos targ de carte. Tot respectul pentru acesti oameni care fac un lucru superb pentru un oras precum Bistrita.
Eu stiam Bistrita de pe vremea studentiei mele la Cluj cand ajungeam in oras ori pentru un meci de fotbal mai important ori pentru vreo studenta mai draguta 🙂 Dar sa revenim la subiect. Printre picaturi am reusit sa vizitez si orasul. De fapt e impropriu spus orasul pentru ca de data asta am vizitat imprejurimile Bistritei alaturi de doi prieteni care, culmea, au dat Bucurestiul pe Bistrita. Am vizitat “castelul” lui Dracula din pasul Tihuta si lacul Colibita. Am ramas surprins. Cu toate ca este aproape decembrie am avut parte de niste peisaje superbe. Bistrita si oamenii intalniti aici m-au facut, cu toate ca am venit cu munca, sa imi incarc bateriile. Va las mai jos sa savurati cateva poze facute din plimbarile mele:

 
Leave a comment

Posted by on November 27, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
