RSS

O carte pe zi…te face mai destept

17 Aug

Cartea de astazi este o carte mai aparte. Ea face parte din categoria “Portrete in dialog”.

Plotul: “După prima noastră întâlnire, s-a întâmplat ceva neaşteptat. Stând de vorbă, ne-am pomenit prinşi în complicitatea pe care o crea însuşi dialogul nostru. A început să ne placă jocul nostru. Mircea Ivănescu s-a lăsat împins, pentru o ultimă oară, pe coridoarele vieţii lui, lăsându-mi senzaţia că i-am prilejuit o mare şi finală recapitulare a ei. Şi că, într-un fel nerostit, îmi era recunoscător pentru asta. Iar eu, la rândul meu, urmându-l pe drumul pe care i-l deschideam prin întrebările mele, eram fascinat de ceea ce vedeam şi, mai ales, de felul în care el se vedea pe sine.” (Gabriel LIICEANU)

Parerea mea : O carte extraordinara despre un poet extraordinar. Dialogul dintre Liiceanu si Mircea Ivanescu este spumos, tapetat cu povesti despre ofiteri sub acoperire si stiluri de baut. O poveste extraordinara pana la urma a vietii unui om care a insemnat ceva pentru literatura romana. Va recomand calduros cartea! Lectura placuta sa aveti!

 
Leave a comment

Posted by on August 17, 2012 in Parte de carte

 

Leave a Reply

 
