RSS

O carte pe zi…te face mai destept

14 Aug

Cartea de astazi este o carte grea. Si la propriu si la figurat.

Plotul: Sa-l lasam pe autor sa o descrie: “Anii în care m-am ocupat de imaginile interioare au constituit perioada cea mai importantă a vieţii mele, în decursul căreia s-au decis toate lucrurile esenţiale. Atunci a început totul, iar amănuntele care au urmat sunt doar nişte completări şi lămuriri. Întreaga mea activitate ulterioară a constat în a elabora ceea ce ţâşnise în acei ani din inconştient şi mai întâi mă inundase, mă copleşise. A fost materia primordială pentru opera unei vieţi.”

Parerea mea: Aceasta este o carte de capatai in domeniul psihologiei. O carte care nu trebuie sa lipseasca din nici un cabinet psihologic si este musai ca cei in domeniu macar sa o rasfoiasca daca nu sa o citeasca. Prima editie aparuta in Romania a fost epuizata in aproape un an. De cateva saptamani insa a reaparut in librarii o reeditare a sa. Lectura placuta sa aveti!

 
Leave a comment

Posted by on August 14, 2012 in Parte de carte

 

Leave a Reply

 
