RSS

O carte pe zi…te face mai destept

17 Jul

Pentru ca ieri am luat o pauza, lasand cititorii sa se bucures de noul videoclip Byron, astazi revenim la traditionala rubrica. Si pentru ca ieri am primit in librarie ultima carte a lui Gunter Grass m-am gandit sa v-o recomand :

Plotul: “Intre Germania si Germania, jurnalul lui Gunter Grass dintr-un an crucial pentru istoria tarii sale, anul reunificarii celor doua state germane, R.F.G. si R.D.G, este o relatare la cald a evenimentelor din 1990, reflectate in constiinta autorului, dar si o marturie despre activitatea artistica si viata personala a acestuia. Artist polivalent, membru al SPD, Gunter Grass poarta polemici de pe pozitii ferme, calatoreste, publica, deseneaza, se intilneste cu personalitati ale vietii culturale, cu membri ai numeroasei sale familii si, concomitent, lucreaza la noi proiecte. Paginile din acest jurnal ofera o imagine asupra atelierului creativ al artistului si a felului in care se nasc si se dezvolta povestile cu care Grass a cucerit un public larg in intreaga lume.”

Parerea mea: Nu am apucat sa o citesc dar mi-am achizitionat-o si sper ca in weekend-ul acesta sa fac un update legat de impresia pe care mi-a lasat-o. Lectura placuta sa aveti!

 
Leave a comment

Posted by on July 17, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
