RSS

National Arena

21 Oct

Am fost aseara in sfarsit pe faimosul National Arena. Am stat mult timp sa ma gandesc la ce meci sa merg. Am vrut initial sa vad pe Manchester United dar am zis nu. Am ales un meci al Rapidului in compania fratelui meu direct din peluza alocata fanilor visinii. Trebuie sa mentionez ca eu sunt stelist de mic dar am zis ca fiind un meci din Europa League va fi un meci civilizat in care suporterii isi vor sustine echipa. Auzisem multe despre galeria rapidului. Ca au multe cantece, ca sunt organizati, ca nu isi lasa echipa la greu. Ei surpriza! La intrarea in peluza tocmai ce se “ura” de bine stelistilor luandu-le familiile la pla. Am zis hai ca merge, n-a inceput meciul, se vor calma si isi vor sustine echipa. Pe parcurs ce Steaua incasa gol dupa gol, fanii rapidisti isi inteteau “urarile de bine” la adresa stelistilor. 😦 Tineti minte ca urma sa inceapa un meci din Europa League. Si a inceput meciul. Coregrafia, jos palaria. Frumos intr-adevar! Dar surpriza din nou! Spre sfarsitul primei reprize a inceput sa rasune dinspre galerie : ” ooooo m**e Dinamo, la la la la la m**e lu Steaua!” Cam asa se desfasoara la noi un meci de Europa League. Un meci in care se presupune, dupa umila mea parere, ca nu mai conteaza rivalitatile ci sustinem o echipa romaneasca in incercarea ei de a repara imaginea Romaniei. Sa nu mai spun ca in repriza a doua, dupa golul primit de rapid galeria s-a stins complet, o singura scandare auzindu-se mai puternic. Ghiciti care? Aceea in care suporterii il injurau pe Copos. Cam asa a fost primul meu meci de pe National Arena. Meci care mi-a lasat un gust amar. Galeria care, fiind atat de laudata de toti, mi-a lasat un gust amar. Ah si inca ceva. Tot respectul pentru galeria poloneza care a cantat si si-au sustinut favoritii.

 
Leave a comment

Posted by on October 21, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
