RSS

Pauza

30 Sep

N-am mai scris de vreo trei zile. Am vreo zece postit-uri pe monitor cu subiecte. Ma uit la ele si nu pot scrie trei randuri legate. Am plecat din Bucuresti pentru o perioada. O perioada care se vrea de regasire, de punere in ordine a gandurilor, o perioada in care sa pun cap la cap idei pentru a sti cum sa actionez pe viitor. O perioada de introspectie care sper sa ma ajute sa ma adun, sa imi adun gandurile pentru a realiza ceva. Ramane de stabilit, de definit acel ceva. Am ajuns acasa in orasul in care m-am nascut (Ramnicu Valcea) si l-am regasit schimbat mult in cei 10 ani de cand am plecat. Singurele lucruri care au ramas la fel sunt strazile si parcul. Asa ca voi profita la maximum de aceasta toamna superba si ma voi plimba cat de mult voi putea prin acest oras pe care il iubesc. Mi-e dor totusi de Bucuresti, de agitatia de acolo, de oamenii pe care i-am lasat acolo. Dar stiu ca aceasta perioada ma v-a ajuta mult pe viitor. Si pe final va las sa va delectati cu o melodie superba care exprima exact starea mea de spirit:

 
Leave a comment

Posted by on September 30, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
