RSS

N-am mai scris

15 Sep


N-am mai scris nimic pe aici nu din lipsa de subiecte ci pentru ca am intrat in renovare generala. Renovare generala a casei. Asa ca laptop-ul primeste net cu tararita si oricum sta ascuns printr-un sertar, nu de alta dar nu vreau sa stranute din cauza prafului. 🙂 Voi reveni cat de repede cu putinta pentru ca am subiecte faine. Nici nu va vine sa credeti cate implica cumpararea si montarea unor usi, renovarea baii si a bucatariei, montarea parchetului si zugravirea holului. Si daca intalniti greseli in textul de mai sus sa stiti ca sunt din cauza ca, din 10 degete valide mai am doar 7 functionabile. Deh, e greu la dalta si ciocan dupa cum spune mesterul. 😀

 
Leave a comment

Posted by on September 15, 2011 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
