RSS

Fumam…

02 Sep

Sunt fumator de aproape 14 ani. Am ajuns sa fumez un pachet pe zi lucru care imi da mari batai de cap dar si financiare. Culmea este ca stiu ca sunt dependent de tutun. Nicotina este cel mai al naibii drog. Este drogul care are cea mai scurta actiune asupra creierului. Undeva la 2-3 secunde. De aceea si nevoia de a mai trage un fum, de a mai aprinde o tigara. Cineva ma intreba acum cateva zile “De ce te-ai apucat sa fumezi?”. Sincer am fost rusinat. Rusinat sa recunosc ca m-am aflat in grupul tinerilor teribilisti care incearca orice, inclusiv tigara. Urmatoarea intrebare a fost “Si de ce ai continuat?”. Eh, aici nu am stiut ce sa raspund. 😦 Poate ca drogul deja actionase si daduse o dependenta? Nu cred ca se punea problema. Am continuat din acelasi teribilism. Pentru ca dadea bine. Pentru ca fetele ma priveau ca un rebel si, credeam eu, ma admirau. Proasta miscare. Din contra aveam sa aflu de-a lungul anilor, din postura de fumator, ca nu e asa. Mirosul de fum de tigara e insuportabil, ti se ingalbenesc dintii de nici cel mai tare detartraj sau blend-a-med nu ii albeste. Scade rezistenta corpului si imunitatea organismului. Dar am continuat sa fumez. De ce? Pentru ca nicotina a izbutit sa puna stapanire asupra creierului meu. Va intrebati de ce scriu aceste lucruri? Pentru cei care inca nu s-au apucat de fumat si pentru ca de astazi o sa incerc sa ma las. Sunt constient ca o sa fie o perioada grea. Testul de rezistenta va fi weekend-ul acesta cand voi merge la o petrecerea burlacilor. Sa fie intr-un ceas bun si sa aprind o ultima tiagara in cinstea anilor petrecuti ca si fumator.

 
4 Comments

Posted by on September 2, 2011 in Uncategorized

 

4 responses to “Fumam…

  1. despacos

    September 2, 2011 at 1:09 pm

    bai si eu cu cine mai fumez daca tu te lasi weekendul asta???? :))

    Hai de luni incolo :))

     
    • valceanul

      September 2, 2011 at 1:29 pm

      Stai bre ca inca nu e nunta. la petrecere se fumeaza 🙂

       
  2. Fata Verso

    September 2, 2011 at 6:23 pm

    cica de la un numar de ani incolo sa renunti nu mai tine doar de vointa. tre sa bagi ceva la schimb, pe principiul suma viciilor ramane constanta, dupa cum zicea un var de-al meu.

     
  3. wasabi

    September 4, 2011 at 4:36 pm

    poti sa te lasi de fumat ….si …sa te apuci de baut. Ce zici ?! 😀 suna bine?

     

Leave a Reply

 
