RSS

Blog-ul meu

22 Aug

Am castigat si eu in sfarsit ceva in urma blog-ului meu. Stiu ca multi ar spune ca nu e mare chestie. Este vorba de o acreditare la Festivalul Peninsula. Pentru mine insa e ceva extraordinar. Urmaresc de ceva vreme ascensiunea blog-urilor si a twitter-ului. Sincer va spun ca am fost intotdeaua destul de sceptic cand vine vorba de campanii si concursuri pe blog. Dar uite ca s-a intamplat. Si asta datorita lui Chinezu si al sau BlogalInitiative. Pentru mine aceasta acreditare are un rol destul de important. Va fi o noua experienta, cea de blogger acreditat, dar si un suport moral pentru viitorul acestui blog. Acest lucru ma va motiva sa scriu cat mai des, cat mai concis si sa impartasesc cititorilor mei starile mele, parerile mele si actiunile mele.

 
1 Comment

Posted by on August 22, 2011 in Uncategorized

 

One response to “Blog-ul meu

  1. Cristian China Birta

    August 23, 2011 at 6:21 am

    sa fie intr-un ceas bun, zic 🙂
    si sa te distrezi bine la peninsula 🙂

     

Leave a Reply

 
