RSS

Stiinta si Tehnica

02 Jun

Cum am auzit de provocarea lui Chinezu mi-a picat cu tronc. Si nu, nu pentru bani. Ci pentru ca e un lucru care imi place si merita impartasit. Am gasit prima revista Stiinta si Tehnica in podul bunicii. Era o editie dinainte sa ma nasc eu. Ca orice lucru vechi si gasit in podul bunicii m-a fascinat de la inceput. Am terminat-o de citit intr-o zi. Si inca una si inca una. Erau vreo 4 editii. Mare mi-a fost surpriza sa vad ca celor de la Adevarul le-a venit ideea sa o relanseze. Jos palaria pentru ei. De la reeditare am ambele numere si il astept nerabdator pe al treilea. Cel mai interesant si fascinant lucru este sa iei o editie Stiinta si Tehnica din 1981 si una din 2011. Numai asa iti poti da seama cat a putut progresa lumea!

 
1 Comment

Posted by on June 2, 2011 in Educatie, Uncategorized

 

One response to “Stiinta si Tehnica

  1. Fata Verso

    August 21, 2011 at 12:04 am

    cred ca multe chestii de p’acolo sunt deja fumate azi, nu.

     

Leave a Reply

 
